Agro-Honor d.o.o.

KARIKE UMO 4T I. sp

* Ostatak tehničkih podataka/specifikacija provjerite niže.*

16,00  s PDV-om

Dodajte u listu želja
Dodajte u listu želja

BRZA DOSTAVA VAŠIH ARTIKALA (BESPLATNA IZNAD 130,00 €
OSIM ZA PROIZVODE POD AKCIJOM)

Po potrebi dostavljamo naručene artikle na Vašu adresu, sigurno i brzo

DEMONSTRACIJA RADA KUPLJENIH ARTIKALA

Naši ovlašteni predstavnici će Vas uputiti u rad kupljenih uređaja, javite nam se!

PRIPREMA VAŠIH UREĐAJA ZA RAD!

Za Vas ćemo čak pripremiti Vaše uređaje i dostaviti ih spremne za puštanje u rad.

KARIKE UMO 4T I. sp

 

Set karika (klipnih prstenova) UMO 4T I.SP dizajniran je za četverotaktne motore UMO 4T I.SP. Karike su ključne komponente koje osiguravaju hermetičnost komore izgaranja između klipa i cilindarskih stijenki, sprječavajući gubitak tlaka i prodor ulja u komoru izgaranja. Pravilno dimenzionirane i obrađene karike doprinose učinkovitosti, dugotrajnosti i pouzdanosti motora.

 

Tehničke specifikacije:

  • Kompatibilnost: motori UMO 4T I.SP

  • Materijal: legura visokokvalitetnog čelika otpornog na visoke temperature i habanje

  • Tip karika:
    • Kompresijske karike (gornji i srednji sloj)
    • Karika za ulje (donja karika)

  • Debljine i razmaci: standardne tolerancije prema specifikacijama motora (npr. razmak karike pri hladnom stanju)

  • Sadržaj seta: tipično 3 karike (2 kompresijske + 1 karika za ulje)

 

Prednosti i funkcionalnost:

  • Optimalna kompresija: osiguravaju zrak-gorivo smjesi držanje tlaka u cilindru za učinkovit rad.

  • Minimalno trošenje: materijali i obrada smanjuju trenje i habanje klipa i cilindarskih zidova.

  • Učinkovito odvajanje ulja: donja karika pomaže u vraćanju viška ulja sa zidova cilindra u karter motora.

  • Pouzdanost: izrađene prema tolerancijama namijenjenim motornim uvjetima visokih opterećenja.

  • Jednostavna zamjena: postavljanje seta karika u kompletnoj zamjeni osigurava ravnomjerni rad motora.

 

Primjena i preporuke:

Set karika UMO 4T I.SP A3412 idealan je za zamjenu u motorima UMO 4T I.SP kod redovnih servisa ili prilikom rekonstrukcije motora. Preporučuje se zamjena karika istovremeno s klipom i cilindrom, te da se pri montaži poštuju proizvođačke vrijednosti razmaka (end-gap) i orijentacije. Za najbolji rezultat, montaža bi trebala biti izvedena od strane tehnički osposobljene osobe uz mjerenje i podešavanje tolerancija.

ZA JOŠ OVAKVIH REZERVNIH DIJELOVA KLIKNITE OVDJE.

*